Da vi ringte Renate direkte i sendingen kom beskjeden helt uventet.

Bidraget hennes, et bilde av strålende vårvær og blå himmel, gikk helt til topps i konkurransen der lytterne skulle dele sin egen «pause i hverdagen».

– Det er sjeldent jeg vinner noe for å si det sånn, sier hun.

Premien er en komplett velværebehandling hos Lena Fot og Helse på Lena.

Her kan du høre mer:

Tok en pause i sola, endte opp som ukens vinner
0:00
annonse