Vi fikk inn mange flotte bilder fra hele distriktet, med alt fra vakre soloppganger og rolige Mjøs-utsikter til fjelltopper og stemningsfulle solnedganger.
Den heldige vinneren ble Linda Vangen som imponerte med et nydelig bilde av en solnedgang over stille vann og vakker natur.
Som premie får Linda gratis inngang til Totenbadet. Vi gratulerer så mye!
Tusen takk til alle som sendte inn bilder, det er tydelig at vi bor i et område med utrolig mange flotte utsikter
Følg oss gjerne på Snapchat; totenradioen for flere konkurranser framover.