Kunstsenteret fyller 40 år i 2026 og markerer jubileet med utstillingen «Glimt – 40 år med kunst», samtidig som det populære Morrastund-konseptet nå er i gang igjen for sesongen.
Leder Tove Beate S. Karlsen forteller om både jubileumsfeiring, kunstutstillinger og aktivitetene som venter publikum framover.
Her kan du høre mer:
Peder Balke-senteret med Jubileumskunst og Morrastund