annonse

NYHETER Raufoss Redaksjonen

Fryktet sabotasje da 600 ble syke av drikkevannet

Da rundt 600 ansatte ble syke av forurenset drikkevann i Raufoss industripark i januar, fryktet kommunen at noen sto bak med vilje.

Politiet ble koblet inn for å undersøke mulig sabotasje eller hærverk mot kritisk infrastruktur.

Etterforskningen er nå henlagt på grunn av manglende bevis.
Fryktet sabotasje da 600 ble syke av drikkevannet
Foto: Alexander Bryntesen
← Se hele nyhetsloggen
annonse