annonse

ULYKKE Skreia Redaksjonen

Mopedfører blåste over lovlig verdi etter ulykke på Skreia

Nødetatene rykket lørdag kveld ut etter en kollisjon mellom en moped og en personbil på fylkesvei 33 på Skreia.

Ifølge politiet er de involverte vurdert som uskadde av helsevesenet.

Føreren av mopeden blåste imidlertid over lovlig verdi på alkometeret.
← Se hele nyhetsloggen
annonse