Nå kommer nye stengninger på Gjøvikbanen
Gjøvikbanen skal igjen stenges i perioder mens Bane NOR gjør vedlikehold og oppgraderinger på banen.
Passasjerene må belage seg på buss for tog i slutten av august og starten av september. Samtidig lover Bane NOR at arbeidene skal gjennomføres raskere enn tidligere år.
Ifølge Bane NOR er målet å redusere risikoen for feil og gi et mer stabilt togtilbud i framtiden.
Passasjerene må belage seg på buss for tog i slutten av august og starten av september. Samtidig lover Bane NOR at arbeidene skal gjennomføres raskere enn tidligere år.
Ifølge Bane NOR er målet å redusere risikoen for feil og gi et mer stabilt togtilbud i framtiden.
Kilde:
Totens Blad
Foto: Alexander Bryntesen