annonse

NYHETER Gjøvik Redaksjonen

Nå kommer nye stengninger på Gjøvikbanen

Gjøvikbanen skal igjen stenges i perioder mens Bane NOR gjør vedlikehold og oppgraderinger på banen.

Passasjerene må belage seg på buss for tog i slutten av august og starten av september. Samtidig lover Bane NOR at arbeidene skal gjennomføres raskere enn tidligere år.

Ifølge Bane NOR er målet å redusere risikoen for feil og gi et mer stabilt togtilbud i framtiden.
Nå kommer nye stengninger på Gjøvikbanen
Foto: Alexander Bryntesen
← Se hele nyhetsloggen
annonse