annonse

POLITI Raufoss Redaksjonen

Mistet førerkortet etter kontroll på Raufoss

Utrykningspolitiet gjennomførte torsdag kveld en trafikkontroll i Øverbyvegen på Raufoss.

Kontrollen resulterte i fem forenklede forelegg for fartsovertredelser. Én fører ble anmeldt og fikk førerkortet beslaglagt etter å ha fått for mange prikker.

I tillegg ble en bilist anmeldt for fartsovertredelse og tekniske forhold etter at kjøretøyet ble målt til høyere hastighet enn det er registrert og godkjent for.
← Se hele nyhetsloggen
annonse