Kjørte elsparkesykkel i fylla – havnet i arrest
En mann i 30-årene ble fredag kveld satt i arrest etter å ha blitt vurdert som åpenbart beruset ved Bilitt.
Ifølge politiet var mannen ikke i stand til å ta vare på seg selv.
Han blir også anmeldt for å ha kjørt elsparkesykkel i påvirket tilstand.
Ifølge politiet var mannen ikke i stand til å ta vare på seg selv.
Han blir også anmeldt for å ha kjørt elsparkesykkel i påvirket tilstand.
Kilde:
Innlandet Politidistrikt