annonse

POLITI Bilitt Redaksjonen

Kjørte elsparkesykkel i fylla – havnet i arrest

En mann i 30-årene ble fredag kveld satt i arrest etter å ha blitt vurdert som åpenbart beruset ved Bilitt.

Ifølge politiet var mannen ikke i stand til å ta vare på seg selv.

Han blir også anmeldt for å ha kjørt elsparkesykkel i påvirket tilstand.
← Se hele nyhetsloggen
annonse